Thursday, January 7, 2010

update tgh hari ku....

kul 11 kelas psycology of education...
masuk lambat~~ kna sound skit ngn lecturer..tp kitorg rileks jek...lps tu lagi ramai y muncul...tp lecture mcm terkejut sbb ramai y dtg lambat so dia x marah sgt sbb tergamam...
mmg nasib kitorg dtg time org skit masuk...

dpt msg dr bos....bos nak blanja makan kt danau(kelab golf)...
sampai je tempat tu, terperanjat aku....bos ddk dgn VC...gila lah org besar tuh...
dgn selamba aku senyum dan beri salam je lah...huhuhu
lps tu ddk tempat lain...last2 VC y belanja...apa lagi bantai makan byk2...huhuhu
save duit bos aku..haahaha

tepon bapa aku,tanya pasal organisasi sekolah bapa aku...nak kena present pasal organisasi sukan kt mana2 pertubuhan atau sekolah...

blk bbilik rehat skjap tggu kelas ptg plk....kelas lama plk tuh...3 jam....ada program lg lps tuh...
nnt aku update kan...