Wednesday, January 6, 2010

hari y mencabar berikutnya!!!

tepat pd pukul 12.30 pg..aku dan rkan2 sekelas stat main futsal!!
main selama 2 jam plk tuh~~ mmg puas dan memenatkan!!
aku plk pd mlm tu dpt dpt shoot bola dgn teknik y betul..syok nya merembat~~huhuhu
lps abes mcm biasa pg mamak,minum2 dlu...

last2 tido pkl 4 dgn keadaan y tidak selesa sbb kdua2 belah kakiku kekejangan sampai nk jalan pon xleh..hehehe

bgn tido pkul 12.30 member kjut suh pg taklimat fakulti...pg pon lambat...sampai2 jek dh nk abes...

lps tu gi mkn...abes mkn trus ke stor sukan amek set golf..akhirnya dpt jg~~ pg driving range main 100 bola..tp xbest lah badan xsedap!!badan lenguh2 sbb main futsal smalm..

mcm biasa ptg kna masuk opis...huhuhu kerja le...

blk2 je member ajak main bola plk...prgi je lah..main2 je aku jd defend..mcm biasa aku xbagus main posisi tuh...second half aku main kiri atas..dapat juga aku score satu gol~~ huhuhu..aku xpenah kot score gol kt game bola sebenar selama aku hidup di dunia nih..aku catat sejarah..baru aku sedar aku leh main lagi bagus kt atas..huhuhu

lps tu gi makan le~~ abes mkn blk rehat then macam biasa ..bru tenteram tido~~ huhuhu

2 comments:

athirah_trah said...

sape comel?

Faiz Noor said...

sapa lagi??siti athirah y comel~~~
hehehe